Klachten

Hieronder vindt je informatie over hoe je een klacht kunt indienen over een defect product.

Klachten

Als consument heb je altijd drie jaar recht om een klacht in te dienen. Wanneer je een artikel hebt gekocht en ontdekt dat het defect is of beschadigd tijdens het transport, vragen we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen nadat je de fout hebt ontdekt. Twee maanden nadat je het gebrek hebt ontdekt wordt altijd als een redelijke termijn beschouwd om een klacht over het product in te dienen.

Klachten over zichtbare gebreken moeten worden ingediend voordat het product wordt geïnstalleerd en gebruikt. We raden je daarom aan om het product te inspecteren voordat je het installeert. Bij een klacht vergoeden wij geen bijkomende kosten zoals installatiekosten of andere extra kosten.

Is het product niet geïnstalleerd, dan regelen wij gratis retourzending, neem contact met ons op en wij helpen je verder. Je kunt er ook voor kiezen om zelf de retourzending te regelen. Als je dat doet, nemen wij geen verantwoordelijkheid voor de levering en vergoeden we geen verzendkosten.

Als het product is geïnstalleerd wanneer de fout wordt opgemerkt, vragen we om foto's van het product waarop de fout te zien is.

In het geval van een goedgekeurde klacht vergoeden wij je in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming.

We proberen problemen altijd direct op te lossen, maar mocht er toch een geschil ontstaan, dan volgen we de adviezen van de Algemene Klachtencommissie op. Als consument kun je ook een klacht indienen via het online platform voor geschillenbeslechting van de EU dat zich hier bevindt.

Niet gevonden wat je zocht?